• Janina Bąk
  • Ola Budzyńska (Pani Swojego Czasu)
  • Marcin Malec (Słowny Typ)
  • Agata Dutkowska (Latająca Szkoła)
  • Maciej Makselon
  • Kasia Woźniak (Mama i stetoskop)
  • Martyna Kaczmarek
  • Karol Wójcicki (Z głową w gwiazdach)
  • Justyna Siniło-Kuczyńska (Vegetina)
  • Janina Bąk
  • Ola Budzyńska (Pani Swojego Czasu)
  • Marcin Malec (Słowny Typ)
  • Agata Dutkowska (Latająca Szkoła)
  • Maciej Makselon
  • Kasia Woźniak (Mama i stetoskop)
  • Martyna Kaczmarek
  • Karol Wójcicki (Z głową w gwiazdach)
  • Justyna Siniło-Kuczyńska (Vegetina)
  • Janina Bąk
  • Ola Budzyńska (Pani Swojego Czasu)
  • Marcin Malec (Słowny Typ)
  • Agata Dutkowska (Latająca Szkoła)
  • Maciej Makselon
  • Kasia Woźniak (Mama i stetoskop)
  • Martyna Kaczmarek
  • Karol Wójcicki (Z głową w gwiazdach)
  • Justyna Siniło-Kuczyńska (Vegetina)
  • Janina Bąk
  • Ola Budzyńska (Pani Swojego Czasu)
  • Marcin Malec (Słowny Typ)
  • Agata Dutkowska (Latająca Szkoła)
  • Maciej Makselon
  • Kasia Woźniak (Mama i stetoskop)
  • Martyna Kaczmarek
  • Karol Wójcicki (Z głową w gwiazdach)
  • Justyna Siniło-Kuczyńska (Vegetina)
  • Janina Bąk
  • Ola Budzyńska (Pani Swojego Czasu)
  • Marcin Malec (Słowny Typ)
  • Agata Dutkowska (Latająca Szkoła)
  • Maciej Makselon
  • Kasia Woźniak (Mama i stetoskop)
  • Martyna Kaczmarek
  • Karol Wójcicki (Z głową w gwiazdach)
  • Justyna Siniło-Kuczyńska (Vegetina)
  • Janina Bąk
  • Ola Budzyńska (Pani Swojego Czasu)
  • Marcin Malec (Słowny Typ)
  • Agata Dutkowska (Latająca Szkoła)
  • Maciej Makselon
  • Kasia Woźniak (Mama i stetoskop)
  • Martyna Kaczmarek
  • Karol Wójcicki (Z głową w gwiazdach)
  • Justyna Siniło-Kuczyńska (Vegetina)

Dla kogo jest ten projekt?

Słowny Typ / Marcin Malec

Co to za projekt?

Identyfikacja wizualna i strona Słownego Typa, czyli Marcina Malca, który uczy, jak wykorzystać storytelling w biznesie i marce osobistej.

  • 2024
  • Identyfikacja wizualna
  • Strona www
  • Projekty do social mediów
Tło 1 Tło 2 Tło 3
Tło 1 Tło 2
Strona - Słowny Typ

W briefie, który wypełnił Marcin, napisał: „Nie boję się niczego!”.

I to był klucz do stworzenia projektu jego marzeń! Marcin był bardzo otwarty na moje pomysły. Nie bał się ani projektowego szaleństwa, ani prostoty - której wbrew pozorom wiele osób boi się bardziej niż maksymalizmu! Z otwartą głową podszedł do tego, że jako jeden z krojów pisma w identyfikacji wizualnej zaproponowałam mu... Times New Roman.

Skąd taki krój? Times New Roman kojarzy mi się z... tekstem. Z jego pisaniem, czytaniem, publikowaniem. Z gazetami, książkami, edytorami tekstu. Ma pisarsko-czytelniczy klimat. Jednocześnie jest tak oklepany, że aż... rzadko spotykany w projektach, bo mało kto się na niego decyduje.

Co na to Marcin? „Pierwsza myśl - Times New Roman? To po co mi Natalia do projektowania, haha :D Ale ma to ręce i nogi!”.

Ale, ale! Nie samym Times New Romanem identyfikacja żyje! Poza nim mamy logo, w którym wykorzystałam motyw przypisu, jaki widujemy w książkach i innych tekstach. Mamy stronę, na której przypisy też odgrywają swoją rolę, a towarzyszą im fotografie wyglądające tak, jakby wycięto je z książki czy gazety; fragmenty bajek napisanych przez Marcina; odręczne teksty kojarzące się z zapiskami na marginesach; retro typów i typiary (wyobraźmy sobie, że zostali wycięci z tych samych gazet, co Marcin!) No i kolory!

Tło 1 Tło 2
Strona - Słowny Typ
Strona - Słowny Typ
Strona - Słowny Typ
Strona - Słowny Typ
Strona - Słowny Typ

Opinia Marcina:

Bardzo długo zwlekałem z decyzją o stworzeniu własnej strony www. Łudziłem się, że wystarczy mi silna marka osobista zbudowana w mediach społecznościowych. Dziś wiem, że czekałem zdecydowanie za długo.

Zwlekałem też dlatego, że praca nad własną stroną jawiła mi się niczym najstraszniejszy koszmar z horrorów Kinga. Od znajomych słyszałem, jak wiele stresu i wylanych łez kosztował ich cały proces. W końcu jak prosto wytłumaczyć komuś obcemu, co masz w głowie i czego oczekujesz?

Na szczęście los postawił na mojej drodze Natalię, która jak nikt inny, potrafi czytać między wierszami. Od razu wyłowiła z gąszczu moich nieskładnych słów to, na czym mi naprawdę zależy. A potem ubrała to w dizajn, który sprawił, że moja marka osobista wskoczyła na całkowicie nowy poziom.

A to był dopiero początek. Poszliśmy z Natalią za ciosem i razem z www stworzyliśmy identyfikację wizualną, co tylko dopełniło wizję i stworzyło spójną narrację dla mojej marki osobistej.

Szczerze?

Nie sądziłem, że komukolwiek uda się oddać Słownego Typa w takiej formie, w jakiej od lat zamieszkiwał moją głowę. A jednak, Natalii udało się nie tylko zrozumieć to, kim jestem i czego oczekuję, ale jeszcze dorzuciła od siebie szczyptę magii, dzięki której dziś z dumą chwalę się światu tym, co wspólnie stworzyliśmy.

Dla kogo jest ten projekt?

Słowny Typ / Marcin Malec

Co to za projekt?

Identyfikacja wizualna i strona Słownego Typa, czyli Marcina Malca, który uczy, jak wykorzystać storytelling w biznesie i marce osobistej.

  • 2024
  • Identyfikacja wizualna
  • Strona www
  • Projekty do social mediów

Bądź ze mną na Instagramie!

Obserwuj mnie na
@dziewczynaoddizajnu