Wyzwaniem, które w tym projekcie wysuwało się na pierwszy plan, było skomponowanie na jednej stronie wszystkiego, co składa się na markę osobistą Kasi: medycyna, marka biżuteryjna, bycie mamą.
Ważne było, by ta kompozycja nie była tworzona na siłę - Kasia znana jest ze swojej szczerości i autentyczności, i taka też miała być strona.
Inspiracją do projektu strony było dla mnie logo, które zaprojektowałam w pierwszej kolejności. Wybrałam do tego krój pisma, w którym litera „Y” przypomina nieco stetoskop z nazwy „Mama i stetoskop”. Skojarzenie to nie jest narzucające się i na pierwszy rzut oka może nie rzucić się w... no właśnie, w oko :) Jest to nieprzypadkowe - marka osobista Kasi to nie tylko medycyna i logo nie mogło się kojarzyć jedynie z nią.
Z litery „Y” i innych, sąsiadujących z nią, stworzyłam tło, które wkomponowałam zarówno w hero section (to ta pierwsza, najbardziej wyeksponowana sekcja na każdej stronie), jak i kilka innych sekcji, na które chciałam położyć akcent. Tło ma dwie wersje kolorystyczne: jedna to połączenie szałwiowej zieleni ze zgaszoną morską zielenią, druga - połączenie intensywnych odcieni fioletu. Kolory miały grać z zielenią bluzki na zdjęciach Kasi, a jednocześnie nie nadawać stronie medycznego vibe'u. Dobrałam do nich ciepły, piaskowy odcień beżu, który dobrze komponuje się ze wszystkimi sekcjami - i tymi medycznymi, i mówiącymi o Katie's.
Do tego mamy dużo zdjęć Kasi i skomponowanych z nimi filmów, które dodają stronie szczerości i spontaniczności.